.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک کلاهبرداری جالب: پدرم نذر کرده ۱۰ نفر را امسال به حج ببرد
طی روزهای گذشته چند نفر به پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه و با تسلیم شکوائیه ای اعلام کردند که فردی از آن ها به بهانه اعزام بدون ثبت نام و خارج از نوبت برای حج تمتع و عمره کلاهبرداری کرده است.

با توجه به اهمیت موضوع، این پرونده به مجتمع قضایی شهیدقدوسی مشهد ارسال شد و زیر نظر قاضی اسماعیل شاکر تحت رسیدگی قرار گرفت
.
یکی از شاکیان این فرد به مقام قضایی گفت: احمدخود را با عناوین سرهنگ و سردار معرفی کرد و گفت که فردی با نفوذ است. سپس اضافه کرد: پسردایی من قرار بود امسال به حج بیاید ولی سرطان دارد و از سفر منصرف شده است و ما برای خدمه حج در کاروان به فردی نیاز داریم که اگر بخواهی می توانی با ما به حج بیایی!

شاکی پرونده ادامه داد: من که از این پیشنهاد خوشحال شده بودم موضوع را به همسرم گفتم. وقتی دوباره با احمد تماس گرفتم، او گفت: می توانی همسرت را هم همراهت بیاوری ولی من باید با نهاد مربوطه هماهنگ کنم. او روز بعد زنگ زد و با عجله از من خواست تا مبالغی را به حسابش واریز کنم، سپس گفت 20 روز طول می کشد تا مقدمات سفرتان مهیا شود
.
شاکی این پرونده که مبلغ 11 میلیون تومان را از دست داده است، افزود: پس از این مدت هر وقت با او تماس می گرفتم امروز و فردا می کرد تا این که تلفن همراهش را خاموش کرد و دیگر پاسخ نداد ولی چند روز قبل متوجه شدم که او متواری شده است.

یکی دیگر از شاکیان این پرونده نیز گفت: احمد خود را معاون کاروان حج معرفی کرد و گفت: من جانباز 80 درصد هستم و برای اعزام خارج از نوبت من به حج مبلغ 5 میلیون ریال گرفت اما بعد فهمیدم که همه حرف هایش دروغ بوده است.

یکی دیگر از طعمه های این کلاهبردار که یک میلیون و پانصد هزار تومان به حساب وی واریز کرده هم گفت: او خود را به عنوان نماینده استانداری و بازنشسته یکی از ارگان های نظامی معرفی کرد و گفت من می توانم شما را به حج ببرم و بدین ترتیب مبالغ میلیونی از من گرفت

. شاکی دیگر هم گفت: در مورخ 89.6.19 احمد. ح. گفت: ما کاروان زیارتی حج داریم و چون پدرم نذر کرده است که هر سال 10 نفر را با کمک هزینه خودش به حج ببرد، می خواهم این کمک را به شما بکنم و از من و همسرم یک میلیون و 360 هزار تومان گرفت و وعده بهمن ماه را داد اما دیگر ناپدید شد و منزلش را نیز تغییر داد تا این که فهمیدم او در زندان است، ولی همسرش می گفت: احمد مریض است و در تهران بستری می باشد.

پ تا روز گذشته 9 نفر از افرادی که مورد اغفال قرار گرفته اند و این فرد از آنان مبالغ زیادی کلاهبرداری کرده است، با مراجعه به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی و همچنین شعبه 809 مجتمع قضایی شهیدقدوسی از وی اعلام شکایت کرده اند. شایان ذکر است، متهم 41 ساله که دارای چندین فقره سابقه کیفری و کلاهبرداری است، قبلا نیز به اتهاماتی از قبیل سوءاستفاده از سربرگ های وزارت نفت، استفاده از عناوین نمایندگی شخصیت ها و بزرگان نظام، نماینده تام الاختیار استانداری، بازپرس، قاضی دادگستری، جانباز، عضو هیئت مدیره صندوق مهر رضا، جعل اسناد رسمی و غیره نیز تحت تعقیب قرار گرفته است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.579 seconds.